wtorek, 25 lutego 2014

Retro Inspiracje: Szufladka na mini-książeczki / Retro Inspirations: Mini-book drawer

Po stworzeniu małego arsenału mini-książeczek (wideo tutorial w poprzednim poście) przyszedł czas na książeczkowy projekt. Od lat leżało u mnie na półce stare pudełko po długich, 10-centymetrowych zapałkach. Postanowiłam je w końcu zalterować i tak powstała szufladka z książeczkami, na książeczki.

Having created a small arsenal of mini-books (video tutorial in previous post) time has come for a project. For years I have been hoarding a big old match box which used to store matches of something like 10cm in length. I decided to alter it and that's how this book drawer came to be.


Wykorzystałam kolekcję Primy 'Engraver', stwierdziwszy, że trzeba przestać chytrzyć starocie i zrobić miejsce na nowego Cartographera, który już do nas leci. :) Książeczkom dorobiłam towarzystwo w postaci mini-taga.

I used Prima's 'Engraver' collection, again deciding to stop hoarding the oldies and to make room for the new Cartographer, which is already on its way. :) I also made a mini-tag to accompany the mini-books.




Pozdrawiam,
Hugs,


Agnieszka 'Meresanth'

3 komentarze :

  1. Saw you create the lovely books yesterday...but with the drawer it all becomes a truly adorable set! Love it!
    Claudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Completely enchanting creations... thanks for the reminder to watch the little books video!!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe książeczki:) i to pudełeczko, zauroczyło mnie:)

    OdpowiedzUsuń