piątek, 30 maja 2014

Alterujemy: Odsłona 4 - Książka / Let's alter: Episode 4 - Book

W czwartej odsłonie naszej serii 'Alterujemy' zwracamy się w kierunku sztuki użytkowej. :) Do tej pory nowe życie dostały karty do gry, pudełko po zapałkach oraz kapsle. Dziś swoje oblicze zmienia stara książka.

In the fourth episode of our 'Let's alter' series we turn to applied arts. :) So far a new life was given to playing cards, a matchbox and bottle caps. Today an old book finds it new use.

Starą książkę formatu A4 podzieliłam na dwie części. Jedną z nich skleiłam na wszystkich krawędziach, a następnie wycięłam w niej nożykiem cztery różnej wielkości 'wnęki', które później pokryłam gesso. Następnie użyłam stempli alfabetowych, odbijając wzór wszystkimi na raz 'z ręki'. Na koniec w ruch poszły tusze Distress Inks w odcieniach zieleni i brązów - Mowed Lawn, Peeled Paint, Rusty Hinge, Vintage Photo i Walnut Stain. W ten sposób powstał dekoracyjny stojaczek z przegródkami, w których od tej pory swoje miejsce będą miały moje Distressowe przybory. :) I tak oto stara książka zmieniła się w coś całkiem przydatnego. 

I divided an old A4 book in two parts. I took one of them and glued its edges together, then cut into the book to create four 'niches', which I then covered with gesso. Next, I used an alphabet stamp set, stamping them altogether without a block. Finally, I used a bunch of green and brown Distress Inks - Mowed Lawn, Peeled Paint, Rusty Hinge, Vintage Photo and Walnut Stain. This way a decorative compartment stand was created, which will now store my Distress Ink tools. :) And that's how an old book turned into something pretty useful. 






W pracy użyłam: / I used:

Tusze Distress Inks Mini - KIT 5 Tusze Distress Inks Mini - KIT 2 Tusze Distress Inks Mini - KIT 3

Tusze Distress Inks Mini - KIT 6Małe aplikatory do tuszy - Mini Ink Blending Tool - Ranger   Tusz Archival - Jet Black

Stemple akrylowe - Alfabet (maszynowy)

I jak przy każdej odsłonie, przypominam o naszym alterowaniowym zlotowym konkursie. :)
And as with every episode, I'm reminding you of our altered art craft show challenge. :) 


Pozdrawiam ciepło,
Warm hugs,


Agnieszka 'Meresanth'

3 komentarze :