wtorek, 28 kwietnia 2015

Gościnna Projektantka: Ada / Guest Designer: Ada

Dziś zapraszamy Was na gościnny występ mixed mediowej maniaczki - Ady. Przygotowała dla nas coś naprawdę pięknego! Zobaczcie!

Today we're proud to invite you over for a guest design project from a mixed media freak - Ada. She has prepared something truly beautiful for us! Take a look!

***

Dzień dobry wszystkim miłośnikom Retro Kraft Shop. :)
Bardzo się cieszę, że mogę tutaj zagościć. :) Nazywam się Ada, ale odkąd pamiętam, mówią na mnie Adziok.  Scrapbookingiem fascynuję się już siódmy rok i nie zanosi się na to, bym kiedykolwiek przestała ;)

Good morning to all lovers of Retro Kraft Shop. :)

I am very glad that I can join you here. :) My name is Ada, but since I can remember, they have been calling me Adziok. I’ve been fascinated with scrapbooking for seven years, and there's no sign of me ever stopping. ;)





Od początku mojej scrap-przygody próbowałam wielu stylów, jednak zawsze najlepiej czułam się w klimatach vintage i tak też swoje wytwory charakteryzuję. Obecnie jestem na etapie totalnego świra na punkcie mixed media i w tej technice wyżywam się artystycznie. Ulubioną formą są kolaże, zakładki do książek, kartki. Przyznaję bez bicia, że nie przemawia do mnie LO. ;)

From the beginning of my scrap-adventure I have tried many styles, but always felt the best in vintage styles and that's what I characterize my work as. I am currently at the stage of being a total mixed media freak and I take it out artistically in this technique. My favorite forms are collages, bookmarks, cards. I admit that layouts do not appeal to me. ;)

Nie ograniczam się do jednej techniki, lubię mieszać i kombinować. :)

Najchętniej pracuję z mediami - im brudniej, tym lepiej. ;) Uważam, że dają nieograniczone możliwości i nie zamykają w stereotypach. A skoro tak, zatem nie mogłam na dzisiejszy dzień przygotować nic innego, jak mediowy kolaż :)

I do not limit myself to one technique, I like to mix and combine. :)

My favorite way is to work with media - the dirtier the better. ;) I think that the possibilities are limitless and they do not trap you in stereotypes. Therefore, for today, I could not prepare anything else than a mixed media collage. :)






Użyte produkty: / I used:

Antiqued Bronze Distress Spray Stain Brushed Pewter Distress Spray Stain Maska 6x6 - Mod Spirals - Crafter's Workshop

Maska Prima Engraver - Siatka 15x15 Ptaszek żywiczny Kryształki i perły samoprzylepne, 120 szt. Modern Chic

6 komentarzy :

  1. Pięknie Adzioczku:) Jestem pod wrażeniem i gratuluję goscinnych występów w tym swietnym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Ada :) fajnie Cię tu widzieć!
    Podziwiam takie mediowe prace, bo ja tak nie potrafię. Albo się boję. Albo i to, i to ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, a spróbować warto. Jedyne zagrożenie to uzależnienie ;)
      Dzięki :*

      Usuń