sobota, 18 kwietnia 2015

Steampunk Bingo: Duchowa podróż Ani / Ania's spirit travel

hej! jutro kończy się nasze steampunkowe wyzwanie!
jeśli jeszcze nie zrobiliście pracy, to mam nadzieje że zaraz weźmiecie się do roboty :)

moje skreślenie skrzydła-podróże-czas
nie wiem czy dla Was moja podróż jest oczywista,
jednak mnie 'podróż' głownie kojarzy się z wyjściem duszy poza ciało... tzw. OOBE
znacie to uczucie?

hello! tomorrow is the end of our steampunk bingo challenge!
if you haven't entered a project yet, I hope that you will get down to work soon.

my choice is wings-travel-time
I don't know if my "travel" is obvious for you
but for me 'travel' is associated with out-of-body experience or OOBE 
do you know the feeling?







użyłam:
I used:

Kwiatek metalowy 7 – brąz Szablon 6x6 - Funky Tags - Crafter's Workshop Tusz Distress Mini - Black Soot Masa plastyczna - Biała Crackle Accents 59ml Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz
Mała tarcza zegarowa 4 Prima Forever Green 30x30 - Orchard Fresh Metalowy trybik 2 - brąz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz