piątek, 29 maja 2015

Retro Inspiracje: Alterowany budzik Marty / Retro Inspirations: Marta's altered clock



Witam, Hello

Dzisiaj przychodzę do Was z jedną z moich ulubionych form tworzenia - alterowanie. Najbardziej lubię robić to z budzikami, daję im takie "nowe życie". Na początek wszystko pokryłam dwoma warstwami gessa i dobrze wysuszyłam je. Dopiero pózniej, pokryłam zegar mgiełką oraz złotą farbką brokatową. Dodałam także dużo mikrokulek, by uzyskać ciekawą fakturę. Na koniec zostało mi tylko udekorowanie wnętrza budzika.

Today I come to you with one of my favorite forms of creation - altered art. I like to do it the most with clocks, give them a "new life". First, I covered everything with two layers of Gesso and this had to be well dried. Only later I used a mist and a gold brocade paint . I added  a lot of microbeads to get an interesting texture. Finally, all that was left to do was to decorate the interior of the clock.






Użyłam: / I used:

Antiqued Bronze Distress Spray Stain Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml

Foyer (żywiczne) - Prima Shabby Chic Treasures Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Liście Prima - Archivist - Archival

http://www.retrokraftshop.pl/pl/home/1342-kwiaty-prima-archivist-collector.htmlhttp://www.retrokraftshop.pl/pl/trybiki/225-zestaw-trybik%C3%B3w-zegarowych-2.htmlhttp://www.retrokraftshop.pl/pl/ozdoby/1207-szpulka-drewniana-22x24cm.html

 


Pozdrawiam, Hugs

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz