poniedziałek, 2 listopada 2015

Wyzwanie tematyczne: Muzyczne / Theme Challenge: Music

Dziś zapraszamy na kolejne wyzwanie tematyczne. Tym razem inspirujemy się muzycznie. :)

Today we're opening another theme challenge. This time we'e getting inspired by music. :)



Przygotuj projekt w charakterze retro, inspirując się muzyką / tekstem / teledyskiem
piosenki The Kills 'U R A Fever'. Publikując pracę napisz który element Cię zainspirował.

Make a retro-style project inspired by the music / lyrics / video to the song
'U R A Fever' by The Kills. When posting your project, explain which element inspired you.



***

Aby wziąć udział w wyzwaniu:
- Stwórz pracę zgodnie z wytycznymi powyżej.
- Na wyzwanie można zgłaszać wszelkiego rodzaju projekty rękodzielnicze.
- Prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane. Na wyzwanie możesz zgłosić dowolną ilość prac. Praca może być zgłoszona do maksymalnie dwóch innych wyzwań.
- W pracach nie trzeba używać produktów z naszego sklepu.
- Zgłaszaną pracę opublikuj na swoim blogu, w notce zawrzyj informacje o naszym wyzwaniu, zamieść banerek wyzwania (powyżej) i link wsteczny do tego posta.
- Zgłoś pracę za pomocą inlinkz (na dole tego posta), podając linka do posta ze swoją pracą.
- Zwyciężczynię / zwycięzcę ogłosimy 19. listopada. 
- Nagrodą w wyzwaniu jest bon o wartości 50zł na zakupy w naszym sklepie.
- Wyzwanie trwa dwa tygodnie, od 2. do 15. listopada.

To take part in the challenge:
- Make a project following the guidelines above.
- You can enter with any handmade kind of project.
- The projects should be new, previously unpublished. You can enter any number of projects in the challenge. You can enter the same project in a maximum of 2 other challenges.
- You do not have to use products from our shop to participate.
Post the project on your blog, include info about our challenge with the challenge banner (at the top) and and a return link to this post.
Enter with inlinkz (at the bottom) with the link to your project post.
- We will announce the winner on 19th November.
- The prize for the winner is a PLN50 voucher to shop at our store.
- The challenge starts 2n and closes 15th November.

***

Przez kolejne 2 tygodnie na blogu będą pojawiać się wyzwaniowe inspiracje naszego Retro Teamu, a dziś pora na pierwsze dwie interpretacje.

For the next two weeks on our blog we'll be featuring challenge inspiration projects from our Retro Team and today it's time for the first two interpretations.





Hej, inspirując się piosenką przygotowałam LO.
Wykorzystałam kolory występujące w teledysku: czerń, biel, czerwień i szarość.

Hi, inspired by the song I prepared a layout.
I used the colors appearing in the video: black, white, red and gray.


W pracy użyłam papierów Studia 75 "Palce lizać", UHK Gallery "Celebration 2"-Styczeń, Prima Marketing: "Archivist" ATC i A4 pad, a także tuszy: Distress Black Soot, Barn Door, Archival Jet Black.


In my project I used Studio 75 "Yummy", UHK Gallery "Celebration 2"- January, Prima Marketing papers: "Archivist" ATC and A4 pad, and inks: Distress Inks Black Soot, Barn Door, Archival Ink Jet Black.




Tło powstało przy użyciu tuszy, stemplowałam kwadraty poduszką bezpośrednio na papierze.
I created the background using Distress Inks, by stamping squares directly on paper.



Tekstura powstała przy użyciu maski TCW Specimen.

The texture was created using a TCW Specimen stencil.




***




Hej! Jak usłyszałam pierwszy raz piosenkę do wyzwania przyznam się, że miałam pustkę w głowie. Kompletnie nie wiedziałam, w którą stronę powinnam pokierować myśli, ale im dłużej jej słuchałam tym bardziej inspirowała mnie w sposób zupełnie dla mnie nowy. Stworzyłam stronę w art journalu w stylu nawiązującym do konstruktywizmu, do czego zainspirowała mnie "kanciastość" piosenki oraz kolory występujące w teledysku oraz bardzo często w tym nurcie sztuki. Miałam dwa podejścia do tej strony, ale nagle wszystko zaczęło układać sie  w całość. Jest to zupełnie coś innego dla mnie, ale przyznam, że efekt końcowy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie.

Hi! I have to admit, when I heard our challenge song for the first time my mind was blank. I totally didn't know in which direction my thoughts should go, but the longer I listened this song the more it inspired me in a totally new way. I prepared an art journal page in the style of constructivism. I was inspired by the "angularity" of the song, the colors appearing in the video and very often in this genre of art. I made two attempts at this page, but suddenly everything started to fall into place. This is something completely different for me, but I admit that the end result surprised me very positively.


W pracy użyłam papieru "L'Archiviste" z kolekcji The Archivist od Primy Marketing, kaboszonów epoksydowych w dwóch rozmiarach, tuszu Archival, stempli Typographic od Inkadinkado i żywicznego trybika.


In my project I used Prima Marketing "The Archivist" paper - "L'Archiviste", epoxy cabochons in 2 sizes, a Archival ink, the Typographic stamps from Inkadinkado and a resin gear.




A teraz pora na Was! Czekamy na Wasze projekty!
And now it's time for you! We're waiting for your projects!


3 komentarze :

  1. Jestem pod wrażeniem pomysłu i Waszych wspaniałych inspiracji! Jako muzyk doceniam szczególnie! :) Od dawna wiadomo , że pod wpływem muzyki rodzą się obrazy , wrażenia , które można przelaćna papier bądź wyrazić w jakiejś formie plastycznej...Super :) Ja mam pomysł ,choć nie wiem czy go zrealizuję bo musiałabym zacząć od sporych zakupów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie niełatwe, ale Wasze inspiracje za to - genialne! Szczególnie jurnalowy wpis Karoliny skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń