niedziela, 4 grudnia 2016

Gościnna Projektantka: Męska kartka eMKi / Guest Designer: eMKa's masculine card


Dziś z dużą przyjemnością zapraszamy w swe progi eMKę!
Today we have the pleasure of hosting a guest project by eMKa!



Cześć. Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa. Moje prace powstają w małym kąciku mojej sypialni. Ostatnio sporą część moich prac zajmują prace mediowe, ale dzisiaj przygotowałam tylko lekko mediową męską kartkę w stylu retro, w której użyłam naprawdę wielu produktów z Retro Kraft Shop. Można mnie znaleźć tutaj: http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

Hello. My name is Magda and online - I'm eMKa. My projects are created in a small corner of my bedroom. A large part of my work has lately been mixed media, but today I prepared an only slightly mixed-media masculine retro card, in which I used really many products from Retro Kraft Shop. You can find me here: http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/










Użyłam: / I used:

Stemple gumowe - Metre Steampunk - Carabelle Scrapberry's - Mechanical Illusions - Punched Card Żarówka metalowa - brąz

Metalowy trybik 3 - brąz Klucz angielski metalowy - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 4

Dekory narożne z trybikami - SnipArt Napis - W dniu urodzin - mały - SnipArt Naklejka kaboszon epoksydowy 1 cm 10 szt.

Antiquing Cream - English Red Oxid - DecoArt Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Tusz StazOn Midi - Jet Black

Tusz Distress Mini - Faded Jeans Tusz Distress Mini - Vintage Photo Wykrojnik - Weathered Clock - Bigz - Sizzix

Inka Gold 62,5g - Stalowo niebieski (914) Inka Gold 62,5g - Miedziany (903)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz