środa, 4 stycznia 2017

Retro Inspiracje: Żurnalowa okładka / Retro Inspirations: Journal cover


Witajcie !
Dzis mam dla was okładkę żurnala. Wykorzystałam papiery Prima Paintable, które mają foliowane wzory - dzięki temu można uzyskać piękne efekty za pomocą plam koloru. Do podbarwienia mojej pracy użyłam Kredek Distress nakładanych na sucho i mokro, wcierałam, psikałam. Kredki pięknie zareagowały i ładnie podkreśliły pęknięcia w tle. Metalicznego połysku nadała pracy moja ulubiona Inka Gold. Użyłam jej także do przemiany tekturowych trybików w "metalowe".

Today I have for you a heavily distressed journal cover. I used Distress Crayons in multiple ways - wet and dry, rubbed in and sprayed with water. They beautifully highlighted all the patterns on Prima Paintable papers and all the cracks in background. The subtle shine and the metal effect on chipboards was achieved with Inka Gold - one of my favorite products ever. :)









Użyłam: / I used:



 Zestaw papierów Paintable Prima - Salvage District 15x15  Łby śrubek - Mini Hardware - Prima Mechanicals (Finnabair)   Ażurowy metalowy motyl - brąz Płaski metalowy motyl - brąz  Metalowy trybik - 2,6 cm - wzór 2 Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 1   Trybiki i zębatki - SnipArt  Kredki - Distress Crayons Set 3 - Ranger  Kredki - Distress Crayons Set 2 - Ranger    Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)  Weathered Wood 59ml - DecoArt   

2 komentarze :