sobota, 25 marca 2017

Retro Inspiracje: Rdzawe pudełko / Retro Inspirations: Rusty box

Hej!
Zbierać to jedno. Trzeba też znalezione skarby przechowywać. Te wyjątkowe, warto schować do równie wyjątkowego opakowania. Moje rdzawe pudełko zapewne zapełnię biżuterią. Ale to na razie nic pewnego.

Hello!
Collecting is one thing, but you must also store your treasures. Unique ones are worth hiding in an equally unique chest. My rusty box is probably going to be filled with jewelry. But for now, nothing is certain.


Pracę zaczęłam od pomalowania pudełka czarnym gesso od Renesansu. Przyznam, że to było nasze pierwsze spotkanie i jestem bardzo zadowolona z współpracy. Bardzo szybko udało mi się pokryć pudełko głęboką czernią a po wyschnięciu dodać wzór przez maskę (Crafter's Workshop).

I started work from painting a box with black gesso from Renesans. I admit that this was our first meeting and I'm very pleased with the cooperation. I quickly managed to cover the box with deep blackness and after drying, to add a pattern through a stencil (Crafter's Workshop).


Moja praca nie byłaby taka sama bez różnych elementów z foremek silikonowych. Te również pomalowałam czarnym gesso.

My work would not be the same without the various elements from silicone molds. I painted them also with black gesso.


A teraz zdradzę jak nadałam mojej skrzynce kolor. To, że Inka Gold to fajny produkt wiadomo nie od dziś, chce się jednak podzielić moim sposobem na nią. Brązowy kolor na skrzynce uzyskałam przy pomocy własnoręcznie przygotowanej mgiełki. Wystarczy rozpuścić w wodzie Inkę Gold oraz dodać dodatkowego koloru. Efekt jest super, a zdjęcia nie oddają go w pełni.

And now I'm giving away how I changed the color of my box. The fact that Inka Gold is a cool product has long been known, but I want to share my way to use it. The brown color on the box was obtained with a handmade mist. Just dissolve Inka Gold in water and add extra color. The effect is great, and the photos do not fully reflect it.


Boki skrzynki pomalowałam przy pomocy preparatu Rusty. Więcej o tym produkcie można dowiedzieć się z tutorialu Olgi. Na koniec, gdy cała kompozycja została już ułożona przetarłam wypukłości Inką by jeszcze bardziej wydobyć tekstury.

I painted the sides of the box with Rusty. More information about this product you can find in Olga's tutorial. Finally, when the entire composition was already arranged I wiped the raised areas with Inka Gold to get even more texture.


Dziękuję za uwagę!
Thanks for attention!

Miłego dnia!
Have a nice day!


Niezbędne mi było:
Necessary to me were:

Scrapberry's - Edge Of Town - Cards 2 Wykrojniki - Des Fleurs by Azoline - Carabelle Studio Antiquing Cream - Carbon Black - DecoArt 
Czarne gesso - Renesans Inka Gold 62,5g - Miedziany (903) Inka Gold 62,5g - Stare Srebro (909)
Chrobotek Reniferowy 10g Serwetka podłużna metalowa - brąz 5 Nóżki metalowe 8 Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 2 Proste zamknięcie metalowe - brązSerwetka podłużna metalowa - miedziana Word Bands Incantation - Tim Holtz Idea-ology Gałązka metalowa 5,2cm Szablon 6x6 - Believe Script - Crafter's WorkshopFarba Rusty - Viva Decor

3 komentarze :

  1. Cudna szkatułka :-D bardzo podoba mi się metaliczny efekt i to że wszystko razem współgra :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka jest fantastyczna mogę patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń