środa, 15 marca 2017

Retro Inspiracje: Szczera strona / Retro Inspirations: Honest page

Dziś przychodzę do was z moim wpisem do journala, gdzie użyłam do wykonania tła tuszy Distress. Ostatnio zapomniałam o tuszach, dziś czas na ich reaktywację. Umieściłam również jako niezbędny i bardzo wymowny element mojej pracy odlewy z foremek silikonowych. Całość wykończyłam metalowymi dodatkami, stemplami oraz chlapaniami. Bibuła Tima Holtza posłużyła za element mojego tła, na którym utworzyłam całą kompozycję wpisu.

Today I want to share with you my last Art Journal entry. I used Distress inks for the background since I haven't used them for a while and it's time to reactivate them. I also used silicone moulds which are an essential element of my work. The whole is decorated with metal elements, stamps and paint brush splatters.






Użyłam: / I used:

 Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)         Creative journal mały - Dylusions - Ranger  Masa plastyczna - Biała - Hearty  

 Picket Fence Distress Spray StainAlphabet - stempel akrylowy KaisercraftStemple gumowe - Texture Points / Lettres - CarabelleTusz Distress Mini - Walnut StainTusz Distress Mini - Mowed Lawn Foremka - Skrzydła anioła
Foremka - Maski Serwetka metalowa - miedzianaĆwieki metalowe 14x8mm - brązKurki i rury - Prima Junkyard Findings Bibuła - Tissue Wrap Postale - Tim Holtz




Aga Baraniak

1 komentarz :